U bevindt zich hier: Twentsche Golfclub > Lidmaatschap 2024

Online inschrijven

Tarieven 2024

18-holes lidmaatschap

Een lidmaatschap voor leden die in alle vrijheid willen spelen.
U betaalt geen entreegeld en geen verplichte lening.
U kunt onbeperkt golfen, gebruik maken van alle faciliteiten en deelnemen aan clubactiviteiten.
Er is voor nieuwe leden een aantrekkelijke instroom tarief voor 18-holes, zie tarieven 2024.

Twilight lidmaatschap

Een lidmaatschap voor leden die hun spel beperken tot een 9-holes ronde per dag.
Op maandag tot en met vrijdag geldt de speelbeperking dat het begin van het spel in de periode:

– 1 april tot 1 oktober niet mag liggen tussen 9.00 en 17.00 uur;
– 1 oktober tot 1 april niet mag liggen tussen 9.30 en 14.00 uur.

• Op zaterdag en zondag geldt geen speel(begin)beperking om 9-holes te golfen
  • De speellimitering tot 9-holes geldt niet voor na 17.00 uur te spelen holes
  • Bij 18-holes wedstrijden of wanneer u 18-holes wilt spelen moet er €25 bij betaald worden

Oefenlidmaatschap

Dit is voor de leden die, behoudens gebruik van de baan op greenfeebasis, uitsluitend gebruik willen maken van de drivingrange, oefenbaan en oefengreen; zij krijgen het recht op greenfeebasis van de baan gebruik te maken voor een ronde van 18-holes of 9-holes tegen een tarief van € 45. Deze leden hebben geen introductie bevoegdheid.

Proeflidmaatschap

Een 6 maanden lidmaatschap voor leden die eerst kennis willen maken met onze club. Zij hebben dezelfde rechten als een 18-holes lidmaatschap en hebben introductie bevoegdheid.

IMG_1556Jeugdtraining

Zelfstandige jeugd 8 t/m 21 jaar hebben gratis jeugdtraining en, bij deelname aan competitie, ook gratis competitietraining.

Familielidmaatschap

Een familie is gedefinieerd als zijnde: twee-ouder of één-ouder samenstelling, met kinderen niet ouder dan 17 jaar, waarvoor geldt dat:

1. De ouder(s) een 18-holes lidmaatschap hebben/heeft
2. De ouder(s) 100% 18-holes lidmaatschap betalen/betaalt
3. Kinderen tot en met 17 jaar betalen geen contributie, voor golflessen betaalt hij/zij een bijdrage van €150

Buitenlid

Wat is een buitenlidmaatschap?

Op de Twentsche Golfclub kan er gekozen worden voor een buitenlidmaatschap . Het afsluiten van een buitenlidmaatschap is alleen mogelijk voor golfers die voldoen aan onderstaande voorwaarden.

Buitenlidmaatschap kan worden afgesloten indien :

1. Een lid een woonplaats heeft die ligt buiten een straal van 40 kilometer van de betreffende golfbaan;
  2. Lid is van een Nederlandse of Europese golfvereniging verbonden aan een golfbaan die verbonden is aan de Nederlandse Golf Federatie (NGF) of European Golf Association (EGA). Met een jaarbijdrage (contributie en speelvergoeding) van minimaal € 1.000, -.
  3. Mits van dit lidmaatschap een bewijs van inschrijving per 1 januari van het betreffende jaar te worden ingediend bij de ledenadministratie.

Voldoet u aan de regels m.b.t. het buiten lidmaatschap? Stuur dan vóór 1 februari een bewijs van lidmaatschap in naar onze leden administratie  (secretariaat@twentschegolfclub.nl)

Een buitenlid heeft onbeperkt speelrecht zonder introductie bevoegdheid.

Registratielid

Vrije golfers die (nog) geen lid zijn van de Twentsche Golfclub, kunnen zich bij onze club laten registreren. Tegen betaling kunt u gebruik maken van onze banen, drivingrange en oefenholes. Voor een registratielid geldt geen introductie bevoegdheid.

Zij hebben het recht van toegang tot het terrein en gebouwen van de vereniging.
Zij hebben geen speelrecht.

Bedrijfslidmaatschap

Netwerken verbindt, golfen verbroedert!
Dankzij de perfecte balans tussen ontspanning en inspanning biedt zakelijk golfen bij de Twentsche Golfclub uitgebreide mogelijkheden op het gebied van netwerken en sportiviteit. Daarom mag onze club zich bogen op een mooie Business Club met enthousiaste bedrijfsleden.

Binnen onze Businesslidmaatschap kunt u kiezen voor een Hoofdlidmaatschap, met daarin een uitgebreid pakket van activiteiten inclusief volledig speelrecht, de mogelijkheid tot toevoegen van één Extra Speelrecht (voor een binnen uw bedrijf actief werkend persoon) en de mogelijkheid tot het inkopen van bulk greenfees voor het geldende introductietarief.

Mocht u meer informatie willen over de uitgebreide mogelijkheden, dan kunt u contact opnemen met Peter Hemmen:

clubmanager@twentschegolfclub.nl