U bevindt zich hier: Twentsche Golfclub > Greenfee

Greenfee

U bent van harte welkom als gastspeler op de Twentsche Golfclub. U dient dan wel in het bezit te zijn van een WHS-handicap van maximaal 40. De maximale handicap van een flight is 108. Wordt u geïntroduceerd door een van onze leden, dan is handicap 54 voldoende. Het lid dient uiteraard aanwezig te zijn als u komt spelen als zijn of haar gast. U kunt maximaal 7 dagen vooruit zelf een starttijd boeken, voor overige en groepsreserveringen neemt u contact op met het secretariaat.

Greenfee tarieven 2024

Greenfee aangepaste tarieven vanaf 04 september 2023

Horeca-arrangementen

Wanneer u naast het golfen even heerlijk wilt nagenieten in onze horeca dan kunt u kiezen uit een aantal leuke
Horeca-arrangementen.

Clinics

Bij een gezellig team-, familie- en/of vrienden uitje hebben wij ook diverse clinic mogelijkheden.

Handicart reserveren

• Wanneer U in bezit bent van een handicartpas kunt een handicart 14 dagen voor u Teetime reserveren.
    Klik HIER om een handicart te reserveren bij de Twentsche Golfclub.
  • Wanneer U niet in bezit bent van een handicartpas kunt u met de Twentsche Golfclub contact opnemen 074-384 1167
    om een handicart te reserveren.

Handicart en Trolley

De Twentsche Golfclub heeft handicarts en trolleys te huur.  U kunt via het secretariaat een handicart reserveren.

Alleen voor bezitters van een gebruikerskaart
Huurprijs                                                     €  4,50 p.p.
Meerijdende golfers                                  €  9,00 p.p.
Huurprijs zonder gebruikerskaart          € 25,00 p.p

Huurprijs trolley                                         €  7,50 p.p.

Vooraf aanmelden

U bent verplicht zich vooraf (telefonisch of via e-mail) bij het secretariaat te melden. Voordat u dit doet raden wij u aan de baanafspraken op onze website te raadplegen. Zo weet u zeker dat u kunt spelen op een moment dat de baan beschikbaar is.
Het secretariaat is bereikbaar onder telefoonnummer 074–3841167 of via  info@twentschegolfclub.nl.

Na aankomst

Bij aankomst dient u zich in te schrijven als gastspeler bij het secretariaat. De inschrijving geschiedt via een geautomatiseerd systeem. Voor deze registratie hebt u uw geldige NGF-pasje nodig, neemt u dit dus altijd mee!. U ontvangt na inschrijving een voor die dag geldige greenfeekaart die recht geeft op het spelen van één ronde van 9 of 18-holes. De greenfeekaart dient goed zichtbaar aan de golftas gehangen te worden.

Introductie Reglement

• Een spelend lid van de TGC mag maximaal drie gasten introduceren die tenminste een handicap 54 bezitten.
    De introductie dient vooraf ingeschreven te worden op het secretariaat.
  • In verband met mogelijke drukte op de baan verdient het aanbeveling vooraf de baanafspraken op de website te raadplegen of telefonisch contact op te nemen met het secretariaat.