U bevindt zich hier: Twentsche Golfclub > PGA golfschool

PGA golfschool

De PGA Golfschool Twensche Golfclub, het opleidingsinstituut voor beginnende en ervaren golfers op de baan van de Twensche Golfclub, is officieel PGA gecertificeerd. Golf is een technische PGA_LOGO_NW_CMYKsport. Om het plezier aan deze sport te beleven is het zaak een goede basis van het spel neer te zetten.

Golfscholen die onder certificering van de PGA lesgeven voldoen, aan de kwaliteitseisen die aan pro’s worden gesteld. De beide Pro’s Wiljan van Mook en Andrew Allen van PGA Golfschool Twensche Golfclub voldoen geheel aan de voorwaarden. Met hun professie geven zij de nieuwe golfers spelplezier en helpen zij ervaren golfers hun spel te verbeteren.

Er wordt ook les gegeven aan de jeugd en aan hen worden beproefde jeugdprogramma’s aangeboden. Ter bevordering van het verlagen van handicaps kan tijdens een lesrondje door de baan de kennis van het baanmanagement worden verstevigd.

Even voorstellen

Mijn naam Afbeelding Wiljanis  Wiljan van Mook (1958).  Ik ben sinds 1990 pro op de Twentsche Golfclub. Daarvoor was ik verbonden aan verschillende andere golfclubs, in binnen- en buitenland.
Ik geniet nog steeds van het golfspel en zet me graag in bij het verbeteren van het spel van mijn leerlingen.
Dus kom snel langs voor het leren of verbeteren van deze mooie sport.

Lesrooster Wiljan

mobiellogo

06-53460716

Ik ben Andrew Allen (1962). Sinds 2007 werk ik als PGA andrew allen fotoprofessional bij de Twentsche Golfclub.  Daarvoor was ik als pro verbonden aan golfclubs in mijn geboorteland Engeland en in Nederland.
Vanaf 1985, eerst in Engeland en later in Nederland, zet ik mij als coach in bij het verbeteren van het golfspel bij spelers van verschillende niveaus.  Ik wil graag mijn kennis aan u overbrengen en u helpen om nog beter te leren golfen.

Lesrooster Andrew

mobiellogo 06-53519396